W jaki sposób mogę zwrócić zamówione produkty?
W celu zwrotu towaru należy wypełnić Formularz odstąpienia od umowy, a następnie odesłać go za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sklep@goherbs.pl lub tradycyjnie na adres siedziby sprzedawcy, Go Herbs sp. z o.o., św. Mikołaja 7, 62-080 Swadzim . Po otrzymania formularza skontaktujemy się z Tobą i potwierdzimy otrzymanie formularza i rozpoczęcie procedury zwrotu towaru. Towar powinien zostać odesłany niezwłocznie, nie później niż 14 dnia od dnia otrzymania zamówienia. Więcej informacji dot. zwrotów znajdziesz w Regulaminie (11. Prawo do odstąpienia od umowy).
Moja przesyłka została uszkodzona - w jaki sposób mogę złożyć reklamację?
Reklamację można złożyć drogą pocztową poprzez odesłanie towaru wraz z pisemnym opisem wady i dowodem zakupu, listem poleconym lub inną formą przesyłki na adres magazynu:
Go Herbs sp. z o.o.
ul. Blacharska 11
61-006 Poznań
Formularz reklamacyjny można pobrać tutaj.